Börjat fixa julklappar...

Börjar bli en smula orolig för spelningarna :( Har ännu inte tappat rösten, men under dagen idag har rösten blivit lite svagare eller vad man ska säga till och från. Hoppas att jag har den till söndag i alla fall :/ 

Vet ännu inte om spelningen imorgon, känner mig rätt osäker..? Jag är så himla rädd för de som Gabriella varnar mig för, att jag ska förstöra rösten...:/

Idag har jag vart i skolan, fått veta ett slutbetyg på kursen och jag är FULLKOMLIGT nöjd! Känns redigt bra faktiskt :) Härlig avslutning på terminen och året! Bättre julklapp innan jullovet kunde man inte få!

Har även jobbat idag vilket gick så där, men fick några nya jobb i alla fall. Är livrädd för att de ska känna att jag inte gör ngt. Försöker ju i alla fall.. Vill ju även ha lite pengar med...
Buss och Tågresan fick jag sällskap av Linda på skolan. Det var trevligt att prata med henne :) Var så himla länge sen nu!

För övrigt gick spelningen bra med vilket kändes skönt, dock så fick vi veta att den kommer garanterat sändas i Radio oxå.. NERVÖS! OJA!

Imorgon är det Luciafirande, vilket innebär tidig morgon, NEJ TACK. Men det är inget att göra åt.. Upp och hoppa helt enkelt.

Godnatt folket. //sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0