Bråk vid Intersport

Igår gjorde jag en enkät på stan. Det gick susen, vi gjorde den på en timme. :) Sedan stack jag till McDonalds och köpte två cheeseburgare. Pappa fick hämta upp mig på stan och skjutsa mig till A6, fast jag kom på sen att det hade nog tagit fortare att ta bussen till A6 (när jag ändå åker gratis sånna tider).

På A6 köpte jag nya stövlar, som jag kan ha nu. BRA! Samt gick jag och mamma på Ikea och träffade hennes gamla arbetskamrat. Kände inte igen henne, fatta vad chockad jag blev när hon gick in i oss med flit och stannade där tills vi upptäckte vem det var. Men det var kul sen när man fattade vem det var :)

Efter det skyndade vi oss bort till intersport för att kolla på de där träningsoverallerna som de sålde ut. Jävligt mkt folk var där och det blev värsta köphysterin när de rev bort pappret från overallerna. Folk blev inputtade i andra ställningar och väggar. Helt sinnesjukt! Folk tog till och med 5-6 olika overaller för att sedan kolla ifall de var i rätt storlek. Jag orkade inte ge mig in där och tyckte definitivt inte att mamma skulle göra det med brytna revben och skadat knä. Men hon är envisare än mig så det gjorde hon ändå. Vi fick i alla fall våra träningsoveraller och ställde oss i en kö som senare gick runt hela affären.

Jag åkte på kvällen till David där jag visade David hur man gjorde riktiga pannkakor och de blev faktiskt riktigt hållbara. YAY!!! 1 poäng till mig! ;) Jag måste säga att de är nog de bästa pannkakor jag har gjort ;) Lyckades dessutom bara paja 2 lite lite grann :) Toppen :)

Älskar min pojk! //sofie

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag diggade alla kommentarer från folk, när de sa: Folk är inte kloka som trängs på det viset bara för att få tag på några overaller! Sedan står vi alla där och trängs för att spara några hundralappar, även de som uttryckte sin förundran över fenomenet...

Vi hade iallafall tur att de körde in nya ställningar med overaller precis bredvid oss, för ja 300:- billigare per overall är inte fy skam för mig. ;)

2009-12-10 @ 10:38:43
Postat av: David

Älskar dig med :) Du kan verkligen hur man gör pannkakor som inte går sönder så lätt (A) Goda var dom också ^.^

2009-12-10 @ 23:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0