Grundämnen, atomer och molekyler

Sitter just nu med instuderingsfrågorna till duggan som vi har på torsdag. Har fastnat på en fråga men i övrigt har det gått bra. :) Känns som att jag kommer att fixa det, eller nej förresten. Det känns inte bara så. JAG KOMMER ATT FIXA DET!

Allt som behövs just nu det är övning och lite envishet (men det har jag ju gott om)

Just nu sitter jag och hjälper Pontus göra en egen kalender samtidigt som jag (som sagt) gör frågorna till duggan. Men snart blir det att gå över till Emma, ska öva inför Söndagen den 13:de. Galant! En dag närmare lovet nu alltså :) 

-17 dagar kvar tills lovet!!!


 


Kommentarer
Postat av: amanda

gud det där är ju så tråkigt

2009-12-01 @ 20:21:19
URL: http://dotteralberta.blogg.se/
Postat av: Anonym

ååh lov ;)

2009-12-01 @ 20:38:44
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/
Postat av: David

Fint! Tror inte det är så mycket som faktiskt är viktigt att kunna egentligen, men det svåra är nog som vanligt att lista ut vad läraren tycker är viktigt ;) Tror du fixar det galant också :) <3

2009-12-02 @ 00:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0