Luciatåg

Vaknade säkert 5 gånger i natt på grund av kaninerna. Rättade till buren 4 gånger då Snövit hade puttat bort buren. Det verkade som att de ville vara tillsammans så jag tog bort den ena buren. Hoppas det funkar nu, så jag inte har en blodig kanin när jag kommer hem... Är en smula orolig faktiskt.

Det var det luciatåg idag, visst var det mysigt. Men seriöst man undrar ju hur han hade tänkt när han valde ut solisterna? En var duktig på att sjunga utav dem, men de andra fattar jag inte hur de kunde få sjunga? Dessutom var det repris från förra året. Brist på fantasi kanske???

Lyckliga nyheter för övrigt. Får tillbaka min dator idag. Ska snart iväg och lämna denna förbaskade lånedator. Sofie är LYCKLIG LYCKLIG LYCKLIG! Dessutom blir jag ännu lyckligare när jag tänker på att David kommer hit idag. Är glad för jag har honom :)

Nä nu ska jag hämta min älskade dator! <3//sofie


Kommentarer
Postat av: David

Haha, du har inte lite höga krav bara för du är duktig på att sjunga själv möjligtvis? ;)

Snart bär det av till mullsjö igen (A) <3

2009-12-11 @ 11:52:04
Postat av: mamma

Ja, David kan nog ha rätt kanske...

Att ha kaninerna tillsammans funkade inte så bra fick dela dem 10 minuter efter att du gått hemifrån.

2009-12-11 @ 15:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0