Min underbara pojk!

Igår var som sagt min och Davids två månaders dag. Under hela kvällen igår trodde jag helt bestämt på att David hade glömt det. Jag sa frågade honom faktiskt till och med hur han kunde glömma något sånt. Men han förstod nog inte vad jag menade. Sen när han skulle äta kvällsmål vid typ elva eller något sånt gav han mig aladdin hjärtan chokladask. Det hade jag verkligen inte väntat mig. Tack igen, älskling <3!

Dagen har varit fullproppad idag. Börjat med skola, sen hämtade David mig och vi åkte hem till mig för att räkna lite matte. Sedan blev det att dra iväg till Musikskolan för att spela igenom de låtarna jag hade för min lärare, Lukas. Gick faktiskt bra men ska nog lägga mer tid på Dansen på Sunnanö och Preludium i C-dur så jag blir av med dem. Jag behövde även jobba på karaktären i låten Sophies Samba. Det som fattades på de andra två var att spela rätt toner på vissa ställen, samt i Preludium visa tydligare skillnader i låten (spela snabbare på vissa ställen, sakta in på andra, spela högre och lägre på olika ställen). Ganska svårt men extremt roligt att exprementera lite. 

När jag kom hem hjälpte jag mamma att handla och övningskörde hem. Direkt när jag kom hem blev det att springa över till Emma för att fixa med uppvärmningsprogramet, INTE LÅNGT KVAR NU!!! 

På kvällen blev det även att öva i kyrkan inför den 13/12 (10.00). Vill påminna återigen att det skulle vara jätte kul om folk kom och lyssnade :) Det kommer nämligen bli sjukt bra! 

Snart tänkte jag kolla på julkalendern och längta lite inför imorgon. Jag ska ju till David då! <3 Dock kommer det nog bli ganska dålig uppdatering i helgen här på bloggen (som vanligt) eftersom jag och David ska till Gbg i helgen. Som jag har nämnt tidigare ska vi på Fitnessfestivalen. Det blir nog bra. 

Hoppas alla har det bra!//sofie 


Kommentarer
Postat av: David

Det var väl inget =) Det är du som är underbar ju <3 Helgen blir kul; får ju vara med dig (A)

2009-12-03 @ 22:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0