Varma sommardagar

Nu när det börjar bli kallare ute saknar man mer och mer värmen. Vill se framemot ett långt, långt, långt lov fyllt med massa härligheter. Semestern med Eve var hur kul som helst, saknar den veckan oerhört mkt. Var så kul att stå på berget i blåsten och fota skräckbilder, som blev riktigt snygga och dagen därpå fota härliga sommarbilder!
VI MÅSTE SNART FOTA IGEN!

Jag vet inte om jag saknar värmen mest eller om jag saknar att vara ledig. Det är nog lite både och, tror jag i alla fall. Fast jag har ju lite planer för sommaren, så kan ju vara därför jag längtar så mkt tills dess. :)

Slänger in en bild som jag tog i somras för känslans skull.

I'm hopelessly devoded to you <3 /sofie


Kommentarer
Postat av: David

Är det musiklägret du väntar på? (A) Jag gillar sommaren bäst, men nu är det snart jul iaf =) Alla årstider känns bra när man kan hitta på nåt kul med dig :D

2009-12-02 @ 00:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0