1 månad



En månad nu tillsammans... :) Känns verkligen toppen vid din sida, hoppas du förstår det.. <3



Förövrigt så är det fullt upp i skolan, avskyr när lärarna inte tar tiden till att lyssna på oss elever, särskilt när det rör oss mer än vad de rör de. Känns inte som man tas på allvar när man diskuterar något seriöst och man får ett asgarv till svar..

Har registrerat min sångkurs nu, skönt att det går åt rätt håll i alla fall..

Nä, nu ska jag ta tag i svenskan innan det blir dags att sova..

Ha det gött // sofie


Kommentarer
Postat av: David

Ja, det känns hur bra som helst =) Älskar dig <3

2009-11-02 @ 22:26:38
Postat av: Anonym

Grattis :) Är glad för din skull <3

Hoppas vi kan träffas snart. Kämpa på med skolarbetet. Jag ska försöka det med nu.

Kram.

2009-11-08 @ 18:06:31
Postat av: Eve

Grattis :) Är glad för din skull, du förtjänar en bra kille! <3 Kämpa på med skolarbetet och allt, jag ska försöka göra det nu med. Du är cool, blir imponerad stup i kvarten när du berättar alla saker du tar dig för ^^

Hoppas vi kan ses snart. Kram, Eve.

2009-11-08 @ 18:12:28
Postat av: Eve

Okej, jag vet inte om mina kommentarer jag skrev nyss kom fram. Jag ser inga. Så nu skriver jag en sista ^^ Ursäkta om det ligger typ fem likadana kommentarer här sedan.

Grattis till en månad. Du förtjänar en bra kille :) <3 Kämpa på med skolarbetet och allt annat. Ska försöka det själv nu med. Jag blir imponerad stup i kvarten av allt du tar dig för, du är cool. Hoppas vi kan ses snart. Kram, Evelina.

2009-11-08 @ 18:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0