Anklagelser

Anonym, bara så du vet tänker jag inte ta dig seriöst då du inte kan stå för din åsikt, så fall hade du skrivit vem du var. Oavsett vilket har jag mina misstankar men längre än så tänker jag inte gå. Men oerhört fegt att inte våga stå för sina egna åsikter.

Jag fattar inte detta. Är folk inte intresserade av vad som står här på min blogg kan de ju strunta i att gå in på den. Jag blir trött på att folk lägger sig i hur jag beter mig när de själva har noll koll på deras egna beteender. Orkar inte med skitsnack! Vill du den anonyma person säga något till mig så säg det till mig IRL!

Göm dig inte bakom en skärm och tro att du kan slänga skit på mig, för den enda som kommer förlora på det är du! Men gillar du uppmärksamhet, fine!

Folk som faktiskt uppskattar att umgås med mig kan ju göra det och resten får va! /sofie

P.S för er som undrar vad detta handlar om kan ju ta en titt på kommentaren på mitt svar till anonym


Kommentarer
Postat av: Annica

Det är bra, Sofie! Stå på dig! Det är bara du som kan göra ditt yttersta för att få de betyg du vill ha och tycker du förtjänar. Det är ditt framtida yrkesval som kan bli lidande om du inte gör det. Så behöver du få göra extrauppgifter för att få fram de kunskaper du faktiskt har så är ju det toppen att du får det.. Sen är det skit samma vad andra tycker, speciellt om man/personen inte kan stå för vad hon/han tycker... Kram

2009-11-30 @ 16:34:46
Postat av: Annica

Det är bra, Sofie! Stå på dig! Det är bara du som kan göra ditt yttersta för att få de betyg du vill ha och tycker du förtjänar. Det är ditt framtida yrkesval som kan bli lidande om du inte gör det. Så behöver du få göra extrauppgifter för att få fram de kunskaper du faktiskt har så är ju det toppen att du får det.. Sen är det skit samma vad andra tycker, speciellt om man/personen inte kan stå för vad hon/han tycker... Kram

2009-11-30 @ 16:36:08
Postat av: Annica

oj, bidde visst två inlägg...

2009-11-30 @ 16:37:00
Postat av: Anonym

Om jag inte står för min egna åsikt så hade jag ju inte kommenterat? Och bloggar är väl ändåså till för att kommentera just det du skriver, och jag gjorde det och skrev vad jag tkt. Du vet ju vem jag är, dessutom så gömmer jag mig verkligen inte bakom en skärm. Kan ju lätt skriva mitt namn här. Men trodde du var fullt medveten om det, eftersom vi pratat om detta innan.



Så tycker iaf jag och många andra, så äre.

2009-11-30 @ 17:00:40
Postat av: Anonym

Du e väl bara för "dålig" för att få bättre betyg men vägrar att acceptera de?



serisöt nu då ... måste ju tänka lite på hur andra ser på dig också ... tänk dig själv om du knappt fick G i ett ämne å dessutom för höra på ditt gnäll om hur dåligt du mår för att du fick VG på ett prov men ändå inte är nöjd? men får de betyg man förtjänar ... du är helt enklet inte tillräckligt bra för att få MVG i alla ämnen ... det har inget med stress att göra serrö ;)



Den dagen du kommer med en diagnos skiven och stämplad av en psykiatriker om att du lider av stress och måste särbehandlas mer än dyslektiker och folk med inläringsproblem ... så har ju ingen något att säga till om längre ... men de är svårt att bara tro på ditt ord utan bevis det förstår du nog

2009-11-30 @ 18:38:35
Postat av: Anonym

Ojojoj? Påläst? Nej? Vet du hur vanligt stresssyndrom är? Man behöver inget papper för att visa att personen lider av stress? innan du påstår det kolla hur många procent av sveriges ungdommar som lider av stresssyndrom. och jag håller med om att det kan inte vara kul för dom som har dyslekti eller inlärningsproblem. Men dom har också ett ansvar att vara vid skolan. Också folk som skiter i att gå til lektionerna kan inte lägga ett inlägg om att personen i fråga får det betyget den förtjänar och att ni får sämre när det kanske är så att ni inte arbetar alls lika mycket?

2009-11-30 @ 23:01:14
Postat av: Anonym

Skrattar när jag läser "Så tycker iaf jag och många andra, så äre. "



Fyfan vad det hade gjort sig bra i politik.



"Jag och mitt parti tycker att kvinno diskriminering är ganska bra och så äre. Därför ska kvinnor inte ha några rättigheter. och eftersom vi fyra tycker detta. Så äre på det viset. Hade bra, hejdå"



Kan förstå om det går åt helvete med dina betyg.

Har några talesätt som passar bra på dig:



Alla fåren är inte i hagen



Den sista hästen har lämnat stallet



Kortet är i bankomaten men det finns inga pengar på kontot



Har inte alla indianer i tältet



Inte den smartaste gurkan i burken



Inte alla kor i ladugården



Det är inte riktigt rätt möblerat på övervåningen



Det är fel någonstans, men inte är det i knäna



Han har inte alla drickorna i backen



Alla hönsen är inte hemma



Inte alla indianer i kanoten



Han har inte alla kakor i burken



Klockan går inte riktigt runt



Inte alla bestick i lådan



Inte alla mackorna i picknikkorgen



Inte alla cyklar i stället



Han/hon har inte alla lampor i staken



Han är inte den coolaste varan i kyldisken



Inte alla fåglar i boet



Är inte med i matchen



Trädet går inte ända till toppen



Alla tallrikar är inte på plats i skåpet



Inga större studieskulder



Femöringen skulle nog ha trillat ner



Boken är öppen men sidorna är tomma



Inte alla smörgåsar i påsen



Hissen går inte ända upp



Lyset är tänt men ingen är hemma



Hjulet snurrar men hamstern är död



Inte den vassaste kniven i stället



Snubben dansar, men det är ingen musik på



Motorn är på, men ingen sitter i bilen



Det är inte många chips i den påsen



Det är inte skottat ända fram



Inte alla paddlar i vattnet



En skruv sitter lös



Poletten har inte riktigt trillat ner



Tycker dom flesta passar ganska bra på dig iallafall uppfattning jag fått av dig hittils.

2009-11-30 @ 23:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0