Matteboken.se

Nu är det några dagar sen jag uppdaterade, men det är förståeligt.

Igår hade jag prov på Energi i Naturkunskap A, kändes så otroligt bra! Kunde alla frågor utom en och allt är tack vare David som hjälpte mig att läsa på. Oturligt nog så kommer jag ha ett ekonomiprov idag som inte alls kommer gå lika bra. Det är så mkt att hålla isär och jag klarar verkligen inte det just nu. Men jag hoppas på att sista minuten plugget kommer räcka för ett VG. Hade egentligen hoppats på MVG men antar att det inte kommer att gå nu idag. Tror jag ska be om jag kan få göra en inlämningsuppgift utöver provet. Känns lite mer rättvist då jag blir så stressad på prov.

Känns som det är rätt mkt just nu. Spelningar hit och dit, arbeten hit och dit, prov hit och dit. MEN JAG SKA LYCKAS! Man kommer inte någonstans om man inte är självsäker, så det ska jag försöka att vara. Tro på mig själv helt enkelt.

De troligtvis kommande spelningarna blir:

13/12 Gudstjänst Missionkyrkan 10.00

18/12 Julavslutning i skolan

18/12 Julkonsert i Nykyrka 19.00

Idag kommer David och hämtar mig vid Musikskolan. Han är bra han! Han ska hjälpa mig och Emma med uppvärmningsprogramet, han kan ju sånt! Dessutom är jag väldigt petnoga att de ska bli bra. Vill verkligen ha ett bra idrottsprogram som jag kan vara nöjd över.

Krönikan är nästan klar, känns allt bra. Så kolla i JP nästa torsdag, då kommer du allt få ett gott skratt! :) Samt kommer en artikel att publiceras, det blir roligt så läs absolut!

Jag tror att trots en hel del plugg, kommer dagen att bli väldigt bra. Det känns toppen på sätt och vis i alla fall..  Jonas är på DH, det kan inte bli bättre ;) David ska få sin överraskning idag, han är nog ganska nyfiken, känns så i alla fall. OCH HAN KOMMER ALDRIG ALDRIG KUNNA LISTA UT VAD DET ÄR!!! :D Skriver sen om hans reaktioner :) // sofie

 (Klicka på bilden för att få den större)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför inte vara nöjd med de betyget du får? Vet att många känner sig stressade när det är prov och mår skit. Även dom begär att få göra en extra uppgift ibalnd, men har fått ett nej.

2009-11-27 @ 21:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0