Ny spelning :)

Hejsan, kan berätta för alla som vill veta att spelningen igår gick toppen!

När jag vaknade var jag stört-osäker men jag bestämde i alla fall att testa att sjunga en gång, då jag även bestämde mig för att köra på gudstjänsten så gott det gick. Om vi säger så här... DET GICK SUSEN!

Härliga kommentarer fick jag innan vi stack där i från. Vi allihop fick många härliga kommentarer som jag anser att vi är välförtjänta av! Efter allt jobb vi har lagt ner på denna spelningen kändes allt så jävla underbart!

+ vi fick ny spelning den 13/12 klockan 10.00 ;) Kom och kolla, jätte gärna :) Hoppas bara Jakob kan då med (A)

Hoppas att nästa söndag i Skärkind går lika bra! Och att jag blir frisk!

Hostan är mkt mkt mkt bättre idag, har börjat ta hostmedicin. Det har verkligen hjälp så nu är det bara att fortsätta och hoppas på att den försvinner :)

Ha det så bra!!! // sofie :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Synd att jag inte orkade vara med. Men har också hört att ni var jätteduktiga!

2009-11-09 @ 16:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0