Så här bra hade vi det i GBG

Hallå allihopa, tänkte även passa på att berätta hur bra vi faktiskt hade det i Gbg :)

 På kvällen när vi kom fram till Göteborg var vi hos David och Adams kompisar där vi bland annat kollade på idol och spelade stress, måste erkänna att jag förlorade två gånger men vann resten (A)

 På morgonen därpå gick vi upp tidigt och skulle till universeum, där vi bland annat såg denna anakondan :) En bra och rolig dag helt enkelt :)

Hemsk bild på mig i "Regnskogen" som David ligger bakom, vem annars liksom ;)

Adam och David som kör dansmatta.. Kolla in Davids snygga stil ;)

Sedan vann jag även i dragkamp mot David, tro det eller ej men det är faktiskt sant. Han skyllde på att han inte hade talk och för hala skor, tönt säger jag ;)

Adam vid spårvagnen.. Efter universeum åkte vi allihop till Linnégatan för att träffa min faster och hennes man :) Sjukt kul :)

Denna bild får avrunda helgen. Underbart! Älskar dig <3






Kommentarer
Postat av: David

Jag vann en gång i stress iaf! :D Men du är grym ^.^ Jag hade inte bara för hala skor i dragkampen, jag ville ju inte dra av repet heller så stark som du var ;) Jag hade jättekul iaf, ser fram emot att hitta på fler kuligheter med dig <3 <3 <3

2009-11-02 @ 23:20:20
Postat av: Mamma

Kul att ni fick en bra helg i Göteborg!

Tänk på att avkoppling är viktigt för att man ska orka med alla måsten.

Kram

2009-11-03 @ 10:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0