Seg dag

Idag har jag inte gjort något vettigt, hjälp mamma, men det är allt.. Borde lära mig att sätta igång med pluggandet.

Längtar tills imorgon, då jag får träffa Älskling. Var nästan en vecka sen sist... :/ Saknar honom såå.. Då ska vi faktiskt se Twilight ;) Hoppas att han gillar den, annars blir det synd om honom att tvingas se tvåan ;) MOhahah xD

På söndag är det gudstjänst förövrigt, då jag ska sjunga, troligtvis. Klockan 10.00 i Missionskyrkan i Mullsjö är det som gäller :) Kom om ni har lust och tid :)

Nä nu får jag sätta igång med allt.. //sofie

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej söta kusin!

Har kikat på din blogg förr men inte kommenterat! Lycka till i kyrkan idag! Kram kram från stora kusinen!

2009-11-08 @ 07:11:19
URL: http://jakobochmiashus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0