Sista minuten

Nu sitter jag här med sista minuten plugg som vanligt.. dålig planering, bra sofie (Y)

Har ridit idag, känns som det var tusen år sen sist, märks att jag har tappat otroligt mkt muskler, illa. Men jag red Cosmos den söte ;) Mitt charmtroll :) saknar tiden med honom till viss del, även om jag vet att jag börjar bli alldeles för lång för den lilla c-ponnyn.

När jag kom hem ringde jag David eftersom jag hade tusen missade samtal och sms på mobilen, sen ringde Emma och jag fick snacka i två telefoner :O Tänk vad en tjej egentligen klarar av ;) Vi har nu även köpt biljetter till Twillight, the new moon härligt :) Ser verkligen fram emot det.

Nu tror jag att jag kan de flesta glosorna i alla fall, får hoppas på att det inte är så mkt grammatik, även om jag läser igenom det en snabbis imorgon. Kände verkligen lycka när jag fick veta att vi bara har en lektion på hela dagen imorgon! Passa på att jobba tro??? JA!

Nä, nu får jag ta och lägga mig. Är så himla trött i ryggen.. David får massera mig när vi ses på fredag, det lär behövas :) // sofie


Kommentarer
Postat av: David

Nu vet du hur jag känner när jag tappar muskler då, haha =) Lycka till på provet! Saknar dig älsk <3

2009-11-05 @ 00:15:17
Postat av: Mamma

Mm, lär dig lyssna på mamma...

Plugga först, nöje sedan inte tvärtom.

Pluggandet går säkert snabbare om man inte är trött ;)

2009-11-05 @ 12:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0