Sjuk:(

Idag har jag varit hemma som jag redan igår bestämde mig för att jag skulle vara. Överraskning??? :)))
NÄ inte precis :)

Hur har man skött detta då? Genom att vara en flitig elev och göra skolarbete, näää inte alls :) Här kollar vi på film. Har i nuläget avverkat två filmer, nämligen Air Buddy och The Holiday. Jag får ju passa på att se filmer som JAG gillar när David inte är här :) Med tanke på att han tkr att alla romantiska filmer som jag gillar är förutsägbara^^

Förresten så måste jag säga att idag blev jag otroligt glad, då en av mina arbetskamrater tog båda mina arbeten denna veckan eftersom jag är sjuk. Tack! Det gjorde min dag.

Några bra filmtips??? :) //sofie



Kommentarer
Postat av: David

Gillar många av filmerna vi sett juu :) Filmtips vågar jag inte ge några ^.^ Nej men, "Over the Hedge" är mysig ;) Och det tycker du med; annars får du sova på golvet =) <3

2009-11-11 @ 18:36:15
Postat av: Evelina

Krya på dig! Och bra filmtips... The Hangover. Riktigt kul och oväntad även mast man kanske inte tror det :D Romantisk... Vet jag ingen just nu ^^

2009-11-11 @ 19:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0