Utan dator ;)

Jaha, eftersom jag och min tur är såå himla bra gick givetvis min dator sönder igår... -.-' Var så himla irriterad igår när jag fattade att min dator inte gick att starta, så nu sitter man vid Emmas dator i skolan.. Stackars henne (A)

Fast David har lovat att han skulle fixa min dator, så får jag behålla allt som är på den dessutom. Hoppas bara på att han har rätt med vad det är för fel. Vill inte vara utan min dator sååå länge som jag kommer bli annars om jag ska lämna in den på skolan. :/ Hoppas hoppas...

Turen var med mig igår då David hittade min kamera, utan ens vara i mitt rum. Tur att den kom fram i alla fall, även fast David hade tuuur och jag inte ville egentligen erkänna det. :P

Fint väder idag i alla fall, fick låna mammas stövlar imorses då mina skor fortfarande var blöta från i onsdags icke bra. Får se det positivt, blir någar centimeter längre ;)


Nä nu ska Emma få tillbaka sin dator :) Tack för lånet :) //sofie

Kommentarer
Postat av: Emma

Va snällt att jag fick tillbaka datorn ;)



Hoppas din dator blir lagad fort :/

2009-11-22 @ 15:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0