Antligen har

Hejsan, nu ar man har i Vitryssland.
Allt ar verkligen annorlunda maten, skolan, bilarna, folket pa bade positiva och negativa satt.
Det som ar svarast ar att saga Nej till saker och ting och bli accepterad. Igar bjods det pa champanj for att fira att jag hade kommit hem till dem. Och Mamma en sak sager jag bara, JAG FORSOKTE TACKA NEJ! Men de insisterade att jag skulle ha ett glas. Har ats det valdigt, valdigt mkt korv, inte min favoritratt som manga redan vet men man far verkligen inte lamna mat kvar pa bordet eftersom man visar sig oartig, med andra och ar det bara att tugga och svalja.. Med andra ord skulle jag uppskatta att fa ngt annat an korv nar jag kommer hem, SNALLA!!! (a)
Inget bilbalte nar man aker, for da klassas man som dum i huvudet, soldater over allt och stallas mot vaggen. Med andra ord kommer jag vara dod, fet och inte ha ngn rost kvar nar jag kommer hem.. Hoppas ni overlever ;)
Min och Emmas sang var valdigt uppskattad, nar vi var i en annan klass dar efterat sa en av tjejerna, "We heard of that one of the girls are a really great singer, can you sing for us please". Men jag slapp undan, Andreas och Victoria sa till dem att jag var typiskt svensk och var blyg.. Sant i o for sig..
Saknar alla dar hemma enormt mkt, speciellt David.
Hade faktiskt idag pa mig Hello Kitty tofsen han gav mig.. Tack!
Hors, forsoker skriva mer imorgon. / Sofie

Kommentarer
Postat av: Eve

Hm, låter som det är ganska främmande och lite skrämmande där borta. Mm, korv <3 ;) Hoppas det blir bra iaf. Det känns lite konstigt att du faktiskt är ända borta i Vitryssland ^^ Ha det bäst.

2009-10-19 @ 18:43:02
Postat av: Monica

Jättespännande att få läsa om vad som händer dig. Redan berömd sångerska där ;) men vadå blyg?

Och korv på fredag får se vad vi kan fixa...

Pontus pratar jättemycket om vad han saknar dig och blev jättenyfiken på militären.

Hoppas du får en riktigt kul vecka!

Kram från oss alla

2009-10-19 @ 19:08:49
Postat av: Moster Kina

Hej!! Vad spännande allt låter, korv o champagne inte illa alls....=) Ha det nu gott o ta mkt kort ska bli kul att se sedan Kram Moster

2009-10-19 @ 19:26:01
Postat av: David

Jaså, du gillar inte heller korv.. ;-) Det låter som ett hårt liv där nere.. Hoppas du får mycket kul ändå, och att de är schyssta mot dig :)

Sött att du använder den där toffsen, haha :D Ta mycket bilder, nyfiken på stället ;) Saknar dig med <3 puss

2009-10-19 @ 19:27:41
Postat av: mormor

Hoppas du får något annat än korv så du kan få smaka nån specialare därifrån det vore väl roligt , hoppas annars allt är bra med dej längtar efter att få se o höra allt du haft för dejVar Rädd Om Dej. Kram från mormor

2009-10-19 @ 23:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0