Härliga tider

Hur goa dagar som helst!

I lördags åkte jag in till jkpg och fixade present till Emma eftersom vi skulle fira henne, men sen blev hon sjuk vilket var väldigt synd. Trots allt satt jag inte lottlös denna kväll ;) Istället bar det av in till jkpg för att träffa David, skulle till hans polare :) Trevligt trevligt, de hade väldigt intressanta diskussioner måste jag erkänna. "Hur vet man att den blåa tallriken faktiskt är blå?" Latinska namn på olika muskler och diskussioner om tentan och gamla Batmanfilmerna, inte riktigt de diskussioner jag brukar ha i vanliga fall ;) Men roligt var det ^^ Sen åkte vi hem till David på kvällen, mysigt!

På söndagen var vi hos David den större delen av dagen men jag var hemma vid sju på kvällen ungefär. Fast David stannade här över natten.. Vilket han gjorde på måndagen oxå! Fast nu idag har han åkt hem och det känns en smula tomt.. ^^

David blev i alla fall überglad över sin nalle som jag gav honom :) Ska fixa kort på dem två! NÄSTA GÅNG! Kom ihåg det David!!! <3

Ser framemot Torsda då jag även ska ta en fika med Linda gumman! <3 sjukt länge sen vi sågs! Behöver fräscha upp våra roliga samtalsämnen ;) "Har jag kommit till Sofie nu, eller har jag hamnat hos en äcklig porrgubbe???" ;) Hon är för rolig hon!

Ser fram emot veckan! OJA! :)

Ha det gött, nu ska jag göra naturkunskapsläxan! // Sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0