Inaktiv, jajamän xD

Hej hej, idag har jag varit sämst med uppdatering, dåligt Sofie! Jag som skulle vara en duktig bloggare (A) Men snart så kommer jag igång igen.

Idag hade vi Naturkunskapsprov, gick sådär som väntat, eftersom jag blev så stressad i slutet kunde jag inte riktigt koncentrera mig. Skit! Som tur är får jag lämna in en inlämningsuppgift utöver provet. Det är inte det att jag inte har övat om ni tror det, för det har jag. I min klass fick vi höra tala om provet för redan 3 veckor sen, då satte jag redan igång med att läsa på sidorna. Jag kan ju det egentligen, det är det att jag har svårt att koncentrera mig vid stress. Illa, illa.

På eftermiddagen i skolan fick vi mer information om vad som gällde inför resan till vitryssland, så nästa söndag bilar vi upp till Stockholm och tar flyget därifrån. UNDERBART!

Enda sedan jag kom hem har jag läst på till matteprovet som jag har imorgon och snart tänkte jag ta hjälp utav David om han blir klar med sitt käk någon gång. -.-' Typiskt honom. Jag har kommit på att alla som heter David är sega, och de som heter David och dessutom är jungfru är segare än segast! Då är det illa, det vill jag lova! :)

Ni får ha det gott ikväll :)  // Sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0