Jag saknar David

Det ar hemskt nar man ar borta och man inser hur mkt man saknar folk som man har omkring sig i vanliga fall..
Det roliga ar att jag saknar nog David mest, men jag antar att det ar bara for att allt ar sa nytt mellan oss. Det tycker jag ar bra!
Hoppas verkligen att han forstar hur mkt jag faktiskt tanker pa honom. For de ar otroligt mkt. Det ar inte de att Minsk inte ar trevligt, for de ar det. Men jag saknar verkligen att vara hemma.. Ha mojlighet att traffa alla som jag vill...
Ikvall ska vi pa rock-opera, blir nog ganska trakigt.. Men jag far tanka pa David sa gar allt lite fortare...
Sen kan jag aven beratta att Viktoria berattade att alla larare var oroliga for mig, pa grund av att de har markt att jag ar stressad. Dock sa kanns det som att det itne var sa smart av henne att saga det. Innan hade jag precis lyckats slappna av och tanka pa annat an skolan, nu tanker jag bara pa hur mkt jag har att gora nar jag kommer hem... INTE KUL!
Jag alskar min pojk!
Kalla halsningar fran MINSK/ sofie

Kommentarer
Postat av: David

Jag saknar dig med, älskling :) Rock-opera låter kul tycker jag =) Det hade varit kul att vara där ;) Oroa dig inte för allt när du kommer hem, vi fixar det där du måste göra ihop sen! Inga problem :D <3

2009-10-21 @ 16:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0