Mysvecka

Oja, veckan har varit toppen!

Visserligen gick hela min vårdag åt att vara med mamma på ryhov, men jag ville inte låta henne sitta där själv. Kom ju sen till David också och det var lika mysigt som alltid. Han är bra han!

Mamma fick ju veta igår att främre korsbandet i knät hade gått av lr något sånt. Kommer inte riktigt ihåg, men det hade hon lyckats med, vilket gör så hon blir sjukskriven i tre veckor än så länge. Hoppas för hennes skull att allt löser sig utan operation.

Dagen har varit toppen, alltid lika mysigt att vakna vid Davids sida! Har faktiskt varit riktigt aktiv idag! I alla fall lite (A) skrev krönika i morses! GÖTTANS! Sen så latade vi oss lite och sen klassade jag ut David på stress.. Ovanligt *host host* Jobbat har jag också gjort idag. Nu har jag en krönika att skriva klart, en enkät att göra och två reportage. En hel del med andra ord, men det blir bra.

Imorgon åker jag och David till Göteborg, det ska bli nice! Härligt att komma hemifrån lite grann..

Nä nu måste jag nog gå, innan David tröttnar på mig.. //Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0