Sic itur ad astra

Nu är jag här, alldeles ny och vilsen i bloggvärlden. Jag har länge gått och funderat på om jag ska börja blogga och idag tog jag tag i det.

Anledningen till varför jag valde just citatet "Sic itur ad astra", var eftersom jag gillar de citatet otroligt mycket. Det är på latin och betyder "Så går man mot stjärnorna". Ett självklart citat för mig eftersom min dröm är att gå mot stjärnorna.

Min blogg kommer främst handla om vardag. En av mina tankar just nu är även att jag ska ladda upp mycket bilder, men vi får allt se hur det blir med den saken.

Nu ska jag plugga matte C (gjort det hela dagen -.-') sen är det dags att sooova  :)

Hoppas att jag lyckas med att hålla mig aktiv

//sofijeh

 


Kommentarer
Postat av: Yola Gunnarsson

Välkommen in i bloggvärlden ;)

du kmr bli helt fast i bloggen tillslut, det slår jag vad om!

2009-10-06 @ 19:51:06
URL: http://perfectnicity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0