Han kommer med solsken till mig...

När jag vaknade idag bredvid David och såg solen skina in genom fönstret blev jag riktigt glad och förväntade mig en bra dag. Blir alltid så himla glad över att vakna upp så med den bästa. Han har verkligen förändrat mitt liv och kanske till och med mig och min syn på livet. Jag ser livet nu i ett annat perspektiv och det är jag glad för.

Dagen har varit susen. Då den började med ett otroligt överraskande och bra resultat på naturkunskapsprovet. När den senare fortsatte med ett bra resultat på simningen. Helt klart nått mina mål och lite till, känns härligt! Lönebeskedet fick jag idag också, vilket var väldigt positivt emot vad jag hade förväntat mig. Nu så gäller det att satsa seriöst på allt så kommer det gå!

Tyvärr kommer morgondagen bli annorlunda, ganska tråkig rent ut sagt. Anledningen till detta är att min hund ska återigen genomlida en operation då de ska kupera svansen på honom eftersom han har en elakartad tumör som vi inte vill ska sprida sig. Jag vet att Ludde kommer att klara detta alldeles utmärkt.

Händer annars i veckan? Jo, studiedag! WIHOOO!

Glädjen sprudlar i mig och så är det! Bara 37 skoldagar kvar, alltså 7,5 vecka!

Hälsningar Sofie

Kommentarer
Postat av: mamma

Och här håller man räkningen...

Hur många timmar är det kvar då? ;)

2010-04-22 @ 17:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0