Borås Djurpark & Konsert med Salem Al Fakir

Nu är jag i princip tillbaka igen på bloggfronten, hoppas jag i alla fall. Men nu är det över en vecka sedan som jag och David var i Borås och jag har massor att berätta där ifrån. För er som inte vet det ännu så råkade vi ut för en rattfull förare på vägen till Borås. Det var riktigt tur att David körde för jag tror inte att jag hade klarat av att hålla mig så pass lugn i en sådan situation. Jag har nog aldrig varit så rädd innan som jag var vid det tillfället men jag kände att jag ville göra något åt det. Så vad gör man? Ringer 112 och berättar. Lyckligtvis så tog polisen denna typ när han kom in i Borås och det var rejält lugnande att se att de gjorde något åt honom.

Hela dagen i övrigt var superlyckad. Trots getingattack vid pannkaksätning och regnskurar när vi var på djurparken. Vi fick se en hel del ändå på djurparken och hade det allmänt trevligt där. Salem Al Fakir var sjukt grym live och det var härligt att se. Man kunde faktiskt inte tänka sig en bättre konsert!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0