Krångel på jobbet... igen

Ska uppdatera imorgon om resan och visa bilder och så. Tänkte bara slänga in ett snabbisinlägg om att det är väl förtillfället osäkert om mina artiklar kommer in i tidningen den här gången. Jag hade ju gjort tre artiklar nu från Riksmästerskapet i Umeå som jag fick i uppdrag att göra. Efter att ha skickat in dem idag verkar det inte ha kommit fram att jag skulle göra dem i redaktionen.

Hoppas verkligen på att det kommer lösa sig med publiceringen. Skulle vara så otroligt tråkigt om det inte publicerades efter allt det jobb som jag har lagt ned på det den här helgen.

Antar att tiden får utvisa hur det blir och nu ska jag försöka tänka på annat och sova lite grann....

Kommentarer
Postat av: mamma

Du är verkligen otursförfölj med tidningsjobbet...

Hoppas det löser sig, väntar ovanligt nog med spänning på att läsa sporten just nu.

Kram

2010-08-17 @ 20:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0