Sista dagen

Nu är det sista dagen på sommarlovet för min del. Jag har nog aldrig riktigt känt denna stress som jag känner nu. Ovetskapen om hur det kommer se ut om ett år gör mig stressad. Ibland önskar jag att man hade mer tid att bestämma. Samtidigt vill jag bli klar med studierna så fort som möjligt och komma ut i arbetslivet.

Har kollat på högskoleprogram för tredje dagen på raken och jag vet fortfarande ingenting om hur jag vill ha det. Vi får se helt enkelt. Nu känner jag även ett sug för att gå ut och fota. Kanske ska dra ut Emma och fota henne igen? Eller så kanske det blir hederliga natursköna bilder. Hur som helst skulle jag vilja testa filtret ordentligt nu när det är fint ute.

Ikväll blir det Jkpg igen. Jag och David ska övningsköra idag och förhoppningsvis går det bättre än vad det gick igår. Har tagit åt mig två nya jobb på JP också. Det blir nog bra! Kanske ska skriva lönelapp med? :) Mkt måste hinnas med.

Aja, nu får det bli andra bullar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0