Tillbaka i skolbänken

Härmed är jag nu tillbaka i skolbänken. Schemat kunde varit bättre, med färre håltimmar och tidigare mornar och tidigare eftermiddagar. Verkar dock ha många 50 poängs kurser som kommer avslutas till jul, skönt det i alla fall. Dock ryktas det om att jag och Emma läser för få poäng, vilket inte hette så i våras. Detta ska vi dock gå till botten med. Om det är så kommer jag nog välja till fotokurs eller något. Oavsett vilket så blir det nog bra tillslut.

Nu inväntas engelska lektionen. Kommer börja om typ tio minuter. Slutar sent redan första dagen i skolan, kul... Eller i alla fall vid halv tre eller något sånt.

Detta året ska jag verkligen satsa från dag ett, det är något som ni kan vara säkra på att jag kommer göra. Vill ha toppbetyg och då gäller det att ligga i, det vet jag redan. Bara att börja kämpa på. På fredag blir det nog att låna Adams lägenhet i Göteborg så att vi stannar där över helgen, sjukt härligt att komma bort från verkligheten precis när man har börjat.

Nä, nu får jag ta och göra lite vettigare saker tror jag. Hör av mig senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0