Bak och pynt

Rätt ovärd dag i skolan. Mest vämtan på att få gå hem. Det börjas med att alla datorer tas in i början av första lektionen, vilket resulterar till att jag sitter i en timme och väntar på att få gå till maten. På lektionen efter maten var det betygsnack och sen väntan på sista lektionen som vi fick se film på. Jahapp, vad hände med alla måsten. De försvann uppenbarligen. När jag kom hem satte jag igång med bak. Snöbollar och lussekatter.


Snöbollar som mamma har beställt...

Mitt i julbaket så passade jag också på att julpynta lite.Så nu har vi lite tomtar och grejer i fönstret. Plockade bland Davids julpynt och hittade massa tomtar och grejer som han har gjort, jätte sött. Dessutom fick jag det första julkortet idag från Eve, tack så mycket!


Matrummets julpynt. David påstod att han var 14 när han målade den där kyrkan, ja ni får väl gissa er rätt ålder själva. Jag gör det i alla fall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0