fina minnen


Första julafton som jag firar med min finaste David.Trots stressiga stunder så var det en riktigt bra dag. Att fira en sådan sak som julafton med någon som man älskar, det är speciellt. En härlig dag med mängder av skratt, god mat och fika kan vi sammanfatta det. Känner  mig dessutom väldigt bortskämd när man ser vilka fina julklappar man fick. Detta är ändå bara det jag själv fick, sen var det en hel del till oss båda också som inte finns med på bilden. Hela dagen och kvällen var speciell, när jag ser David i ögonen inser jag att jag den lyckligaste i världen. Med gott sällskap i vår omgivning blir allt dessutom mer minnesvärt.

Tack till alla som gav mig och David en sådan fin dag men fina minnen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0