Här bor jag...

Som jag mycket väl har förstått så vet jag att många är nyfikna på att se hur vi bor. Eftersom jag dessutom greps av ett städryck i måndags så passade jag på att fota lite medan det såg städat ut, vilket var tur för igår kom elektrikern in och "fixade" till. Rättare sagt fixade elen och stökade ner, så jag var inte särskilt glad över att flytta tillbaka allt när jag kom hem. Men det såg i alla fall hyfsat ut i måndags kan man ju glädja sig med.


Vårt sovrum...


Hallen...


Matsalen...

Mer än såhär får ni inte se för tillfället. Som sagt har jag och David inte hunnit få ordning ännu. Men jag lovar det kommer snart. Min nuvarande plan är att vänta med att städa tills hantverkarna har slutat springa omkring i vår lägenhet när vi inte är hemma, vilket antagligen kommer att dröja ett tag till, tyvärr. Fast man kanske inte borde klaga egentligen, de fixar i alla fall felen, det är alltid något.

Ni är jätte välkomna om ni vill komma förbi en sväng på en fika!

Kommentarer
Postat av: Catarina

Vad fint ni har det :) Verkligen!

2010-12-15 @ 11:25:58
URL: http://catilous.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0