Lägenhetsprat

Igår var jag och David i lägenheten för att titta runt och se om det hade hänt något. Våra hyresvärdar har satt dit en garderobsknopp, men de brydde sig inte om de resternade felen. Konstigt! Vi har hittat några nya fel, bland annat går det inte att stänga ena skåpet i köket, vi har dessutom uppmärksammat en spricka i fönsterglaset och sen återstår den där fettfläcken som jag verkligen hoppas på att de tapetserar över. Så vi har dokumenterat felen och fotograferat.

Vi upptäckte dessutom att vi inte har särskilt mycket lampor än, så det måste vi fixa. Dessutom har vi inga gardinstångar heller ännu, men det löser sig. Jag är ändå nöjd med vår lägenhet och jag är säker på att den kommer bli väldigt fin när den är klar. Jag tog lite bilder igår för att visa er hur det ser ut, utan massa möbler. Dock har jag inte usb-sladden i skolan så jag fixar det när jag kommer hem istället.

Så nu får ni något att se framemot i eftermiddag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0