Luotonen/Larssons julgran


Ja, eftersom jag inte har någon dator får ni nöja er med en mobilbild. Igår var jag och David på granjakt och hittade den här fin fina granen med löjligt lång topp på plantagen. Efter gårdagens investering så tyckte vi att det var dags att klä den. Så nu står den där så fint i vårt vardagsrum och bara väntar på full uppmärksamhet.Men det får bli imorgon för jag ska inleda morgondagens jullov med körlektion, härligt! Om det är fint bäder så blir det nog också att ta med kameran. Alltså jag ska inte fots under körlektionen utan efter. Det var så fint vid vätterstranden och is såg jag igår. Inte för jag har någon möjlighet att redigera bilden sen ändå, men kan va kul i alla fall. Hoppas bara på att de jäkla utslagen försvinner tills imorgon...Godnatt!

Kommentarer
Postat av: mamma

Ser så mysigt ut, med tänd gran och när ljusen blänker i de röda kulorna. Här är granen också inne och ljus i men vi klär den senare när Jonas vaknat.

2010-12-23 @ 10:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0