Mjuk pepparkaksbak

I måndags fick jag ett sådant ryck rent ut sagt. Jag slutade väl hyfsat tidigt så jag beslutade mig för att baka lite mjuk pepparkaka. Så jag satte igång helt enkelt. Och pepparkaka blev det, med lingon i. Dessutom godkända av David som kom hem när allt var färdigt, passande! Så nu har jag fika att bjuda på när folk kommer och hälsar på, nu så ni får passa på nu innan allt tar slut...



Lite kryddor...


Smeten till pepparkakorna...


Pepparkakorna i ugnen...


Och färdiga....

Kommentarer
Postat av: mamma

Mm, ser goda ut. Akta så inte hela familjen kommer förbi, då tar de slut direkt. Men förstås det krävs kaffe till dem ;)

2010-12-15 @ 12:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0