Nu kan jag ta jullov!

Min helg var ganska så fullspäckad. Det kanske ni redan har fattat med tanke på att uppdateringen har varit svindålig. Det blev lite julklappsinköp. Klapparna till Pontus, pappa och min kusin är klara. Nu återstår det något mer till David och klappar till mamma, kaninerna och Ludde. Sen är jag färdig. Det får fixas nu under veckan! Det börjar ju brinna i knutarna så att säga.

Det blev fruktansvärt sent igår som jag begav mig till sängen. Först var vi på A6 och köpte lampor, sedan lagade vi mat och bjöd Davids föräldrar medan de var hemma hos oss och hjälpte oss med att fixa i ordning lite till. Det börjar kännas lite hemtrevligare nu. Lite växter, en tavla så har vi nu fått det riktigt fint. Vårt matrum ser helt annorlunda ut måste jag säga. Lite mer oss. Tyvärr dröjer det nog ett tag till innan ni får se av den anledningen till att jag blir av med min dator idag och över hela jullovet. Ett jätte tack till Davids föräldrar som hjälpte oss riktigt mycket igår.

Vi hann bara städa i ordning tills mina föräldrar sedan kom på besök. Det bjöds på fika och mamma brast ut av irritation att pappa hade köpt fel kaffe. Bryggkaffe utan kaffebryggare går liksom inte ihop. Men nästa gång ska vi se till att ha köpt nescafe. Vill bara påpeka att vi verkligen INTE vill ha någon kaffebryggare. Alla får stå ut med nescafe när de kommer till oss. Efter besöket satt jag och skrev färdigt projektrapporten som idag är i princip färdig för inlämning. Härligt. Nu kan jag ta jullov med andra ord. Bara min stackars dator och jag ska ta farväl för tre veckor ifrån varandra. Genom det sista blogginlägget tillsammans för i år.

Som ni förstår kommer det kanske inte bli den bästa uppdateringen över jullovet, på grund av att jag är datorlös. Men jag ska göra mitt bästa så ni kan fortsätta att följa mig.


En av de första bilderna på oss som ett par.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0