Att göra...

Fredag och jag har äntligen pluggat klart för idag :) Härligt. Jag åkte hem från skolan idag p.g.a. illamående. Har haft problem med det nu i några dagar men jag hoppas att det ger sig.

David lärde mig idag att det är viktigt att göra sånna att göra listor varje dag. Hoppas att jag håller mig till dem så att jag blir klar med arbeten i tid i fortsättningen. Hade varit bra i alla fall..

Nu väntar Bejeweld och BDB ;DDDD... Men framför allt mys med älsklingen <3


Älskar honom <3 //sofie

Kommentarer
Postat av: David

Listor funkar, det lovar jag :) Gäller bara att ha tillräcklig disciplin för att skriva dom regelbundet. Hoppas det går bra framåt! Älskar dig såå mycket =)

2010-02-07 @ 22:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0