Härligt lov

Lovet börjar tyvärr lida mot sitt slut och jag känner mig pessimistisk. Ser verkligen inte fram mot att börja skolan igen är ju så himla härligt att vara ledig. Idag vräkte jag till och med ur mig att jag längtar tills jag pensioneras eftersom då kommer man kunna vara ledig, PÅ RIKTIGT...  Dock tog jag tillbaka det där ganska snabbt känner jag, men jag längtar verkligen tills nästa lov! Påsklovet... Men nu tar vi en sak i taget. Först ska vitryssarna komma och innan dess blir det prov och skit.. Jajamän.


Något som vi verkligen inte kan klaga på är snön. Eller om vi ska klaga blir det snarare att det är FÖR MKT. Jag är verkligen trött på det nu.. Men so what.. Jag är frisk och kry och det är det viktigaste.

Älskar min fin fina David allra mest och jag är så glad över att få vara hans.. <3

Ha det gött folket ;)

Kommentarer
Postat av: David

Prov o skit kommer säkert gå bra :) Älskar dig mest =) Vi klarar det ihop (Y)

2010-02-21 @ 12:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0