Sjuk...

Igår kom jag hem vid halv tio eftersom jag och David somnade en stund. Plus så blev jag sjuk igår. Inte bra! Hade även feber i morse men trots allt kämpade jag mig till skolan. Kändes rätt bra att inte missa en nödvändig dag, hade vart dumt att missa yttligare en tisdag (missade ju tisdagen innan lovet).

Ja, ja... Nu har jag projektarbete lektion och eftersom jag är en halvdålig elev gick jag in på bdb en snabbis. Och gissa vad man upptäcker där????

JO! Då är det så att Davids ex har vart inne där och checkat min bdb. Fattar inte varför hon skulle göra det men jag skiter i princip i vilket. Vill hon snoka i hans nuvarande liv så får hon la göra det. David får la säga till henne om det är så att han inte vill det. Det är ju så att hon inte har någonting med mig att göra, dessutom är det la inte så jävla vanligt att kolla upp ens ex:s nuvarande flickvän. Ofta man tar sig tiden att leta upp ngt sånt. Haha. Jävla tönt.


Måste ju även fundera ut födelsedagsmat tills torsdag. Jajamän, sånt är viktigt! Pontus var orolig för att det skulle bli något vegetariskt, vilket det lär bli. Men eftersom han är mammas fjäskpojk så får han äta kött..

Jonas däremot kom med sina idéer om att bli vegeterian efter att ha sett några av hans polare käka vegetarisk pizza på fritidsgården. Vilken anledning att bli vegeterian ;) haha! Mina bröder är roliga ja!


jaja, ha det bra! Hör av mig sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0