Snart bär det av...

Hejsan allihop.

Trots min sjukdom har helgen varit relativt bra. Var inte superglad åt att tvingas göra enkäten men det är bara att bita ihop och vi fick den klar. Det är det viktigaste:)

Snart bär det av till Sthlm. Kamerabatteriet är laddat och väskan är packad, jag kan som gott åka när som helst :DD Nä, inte riktigt än. Kaninerna ska få mat och vatten och Ludde ska få komma över till sitt nya hem för 2 dagar, hos Emma. En sak som jag tycker är riktigt jobbig är att vara ifrån David men jag måste lära mig det. Helst hade jag velat ha med honom, men man kan inte få allt.

Men jag säger trots allt som scouterna säger; "Alltid redo"

Tjingeling, hör av mig när jag kommer hem// Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0