Bio kväll

Hejsan allihop.

Igår gick som sagt jag och David på bio, Avatar. Måste ändå säga att det var över mina förväntningar. Dock verkade de flesta i biosalongen, inklusive mig inte fatta att filmen hade börjat utan tro att det var en trailer till någon film. Helt sjukt! Början var väl lite seg men när den väl kom igång var det hur häftigt som helst.

David verkade gilla animeringen av filmen och jag måste hålla med honom att man förstod nästan inte vad som inte var animerat. Sjukt bra.

Helt enkelt en väldigt trevlig bio. Vi hade köpt naturgodis eftersom jag har godis förbud. JAG HAR HITTAT EN NY FAVORIT. Jordgubbar doppade i yoghurt, riktigt mumsigt! Medan David har lärt sig att aldrig mer värma snabbpopcorn i gym-micron i 2 minuter ;) hahha xD Sedan har vi kommit fram till att biosalonger borde införskaffa soffor!!!!

Nöjd? JA, helt klart... :D

Ikväll väntas det att vi ska åka hem till mig, kommer bli mysigt. NU ska jag plugga naturkunskap och Ekonomi! Härliga tider ;)

Hoppas alla har haft en bra helg//sofie

Kommentarer
Postat av: David

Micron fick sinne. Inte mitt fel :/ Jordgubbarna var underbara, precis som du <3 Och filmen var faktiskt ganska bra (A) Klart sevärd.

2010-01-24 @ 17:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0