Bröllop

Detta inlägg borde jag ha lagt in för typ en vecka sen? Men vad gör man? JOOO man ägnar tiden åt annat ist för att lägga in några bilder på datan. DÅÅÅLIGT. Alltså betyder det dålig uppdatering och väldigt efter....

Som sagt, i lördags var jag på min kusins bröllop, Maria som gifte sig med Jakob. Tog lite bilder, men med handen på hjärtat fick jag bara ett fåtal bra bilder. Med andra ord, jag måste lära mig min kamera bättre. Men det löser sig :)

Bröllopet var väldigt fint måste jag säga och god mat serverades :) Både jag och David var väldigt nöjda när vi åkte hem därifrån måste jag säga...



Klicka på bilden för att få det i ett större format :)


Grattis Maria och Jakob! Lycka till i framtiden :)

Ha det gött//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0