Gamla minnen

Hejsan allihopa...

Provet idag gick nog väldigt bra, kände mig otroligt nöjd efteråt i alla fall. Härligt de dagar då allt bara känns topp som idag. Spelningen i eftermiddags gick också kanon! Jag kunde bli av med Preludium men jag valde att behålla den en vecka till för att finslipa allt lite till, det kändes som att jag kan mkt mkt bättre och det ska jag även bevisa nästa vecka! Fick även veta att slutprovet ska bli att jag ska spela på en repetoar, med andra ord är det viktigt att hålla igång låtarna som jag ska spela. SHIT!!! Fatta vad nervöst...

Sen fick jag ett mail från en snubbe på JP som sa att jag och de andra som var intresserade skulle svänga förbi och prata med honom när vi var på redaktionen nästa gång så jag tänkte kolla upp det och se om det verkar vara ngt för mig. Det skulle ju vara bra att skriva med det på CV:et. Men vi får se hur det blir...

Eftersom jag känner att dagen har varit toppen kunde jag äntligen ta tag i tråkigheter som att lägga över bilder, dokument o.s.v. på min externa hårddisk. Den datorn lär crasha snart säger jag bara. Dock är det väl lite blandade känslor att titta omkring på den datorn. Vet inte varför, men det känns som det var från den gamla Sofie och det får mig att minnas de perioder som jag var deppig och vad det berodde på. OM jag ska vara ärlig känns det som att jag lämnade allt de där bakom mig när jag och David lärde känna varandra och när man är lycklig så glömmer man allt det dåliga och det vill jag gärna behålla, givetvis :) Men visst ska jag inte behålla något som får mig att må dåligt. Jag ska bara lägga över sånt som får mig att minnas alla roliga saker som har hänt i mitt liv.

Jag kanske uppdaterar en smula senare, vi får se.. annars ha det gött// sofie


En bild som jag gjorde till David i julklapp, stackarn har inte fått den utskriven än... DEt får vi fixa...<3


Kommentarer
Postat av: mamma

Gôtt att allt är på topp! Lycka till med allt!

2010-01-27 @ 21:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0