Krönika klar...

Hejsan allihop,

har haft studiedag idag, härligt. Har haft möte med pastorn i Missionskyrkan och åkt till David <3. Vi käkade och låg i soffan och slöa till Ghost Whisper och sen That's 70 show.. David sov en stund och sen gjorde jag det med. Fika en stund med hans föräldrar, dock drack jag bara te;) Jag är duktig på att hålla mitt godislöfte och äter inte mer kakor ist. ;)

Nu så har vi även dragit igång med läxorna.. Har en hel del till måndag, men det blir inga problem. Har t.ex. skrivit klart min krönika nu som ska va inne på söndag så den kommer jag nog skicka in idag. Glöm nu inte att kolla i tidningen på torsdag. Har faktiskt ingen internetuppkoppling på datorn för att jag ska göra det jag ska så just nu lånade jag Davids dator medan han rättar min krönika för att uppdatera lite här och även för att gå in på BDB ;)

Ha det bra// Sofie

Kommentarer
Postat av: David

Du är verkligen duktig, faktiskt rätt imponerad av ditt godis- och nästan kakförbud ^^ <3

2010-01-30 @ 18:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0