Projektarbete

Nu har jag äntligen bestämt mig vad mitt projektarbete ska handla om. Jag ska idka välgörenhet, alltså samla in pengar till något som jag anser är viktigt att lägga vikt på. Alltihop ska avslutas med en konsert av något slag med lite olika människor som deltar. Lär bli en hel del jobb bakom det, men vem bryr sig!

Detta är jag verkligen taggad på. Det verkar dessutom som folk har idkat välgörenhet som projektarbete tidigare, men jag tror det är rätt så ovanligt med att det enbart görs av en person. Jag skiter om jag blir själv, men detta ska gå! Så äre bara!

Lite ny uppdatering på bloggen är aldrig fel./sofie

Kommentarer
Postat av: Moster Kina

Det är bra tänkt. får säga till om jag kan bistå med ngt =) Kram

2010-01-08 @ 03:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0