9 månader



Idag har jag och David varit tillsammans i 9 månader. Det känns som om vi känner varandra så otroligt väl för att ha varit tillsammans så kort tid ändå. Vi vet i princip allt om varandra och lite till. Allt har gått så otroligt snabbt men ändå inte. I och med att vi känner varandra så väl känns det som att vi har tillbringat mer tid med varandra än vad vi egentligen har.

Jag är verkligen super glad över min pojk. Han är det bästa och det känns toppenbra med honom. Jag trodde verkligen inte att jag skulle finna någon som han. Antar att jag hade tur, otroligt tur. Jag blir lyckligare och lyckligare för varje dag som går med honom. Han är mitt allt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0