Diggiloo 2010 i Hok

Hejsan,

Som en del av er redan vet så var jag och David, mamma, pappa och Pontus på Diggiloo i Hok i fredags. När vi väl kom dit inser jag att det var sjukt mycket folk. Otroligt mycket. Helt sinnessjukt mycket folk. Vi kom dit en timme innan föreställningen började och redan då fanns det inga platser kvar. Det hela slutade med att jag var grymt besviken över att vi inte köpte en dyrare biljett och tillslut hittade vi en plats med ett träd på ena sidan och en skorsten på andra sidan. Lyckligtvis satt vi på en mur en bit upp och det gjorde att vi såg klart mycket bättre än vad vi annars skulle gjort. Dock tycker jag att det är sjukt fel att sälja klart många fler biljetter än hur många människor som får plats på samma ställe. Dålig stil Diggiloo och Hoks herrgård! Jag tror inte att jag kommer köpa fler biljetter dit i fortsättningen. Lägger nog hellre pengarna på något annat än att behöva sitta på en mur jätte långt bort från scenen precis som om jag skulle ha smygit mig in!

Men här är några bilder från kvällen!


Innan föreställningen började...


Älskling och Jag under föreställningen!
Pappa, Mamma och Pontus under föreställningen...

Lite folk som inte heller fick plats på marken utan fick ta plats på taket på grund av för många sålda biljetter!


Mojje spelar någon 80-tals låt tror jag....

Jessica Andersson med hennes balad från Melodifestivalen, I did it for love...
Jessica Andersson och Markolioo sjunger "Värsta Schlagern"...


Artisterna tackar publiken!



Kommentarer
Postat av: mamma

Ja, det var trist med platserna. Man vill ju trots allt se dem i verkligheten inte på en skärm. Men i övrigt tyckte jag om föreställningen.

2010-07-15 @ 09:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0