Falafelbak

Idag var det falafelbak som stod högst på våran lista. Så efter en prommenad runt barnarp så bestämde vi oss för att sätta igång med stöket i köket. Mosade kikärter blandades med svett och tårar (BOKSTAVLIGEN) men trots allt tror jag att det kommer bli ett höjdar-resultat. Så nu ligger en nästintill färdig falafeldeg i kylen och väntar på att en timme ska gå. Jag tänkte faktiskt fota det sen så att ni alla får se vårt resultat.

Framåt eftermiddag/kvällen så blir det Mullsjö som står högst på listan att bli invaderat av oss. Men då lär vi ha fullt upp med presentinslagning till brossan. Imorgon blir han nämligen en stor grabb, han blir hela 6 år gammal. Kan inte fatta att det var 6 år sedan som jag fick veta att jag hade blivit stora syster igen.

Hur som helst så uppdaterar jag senare med bild :)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Svar: Ja, visst är det. :D Verkligen jättekul! Jag sysslar med allt möjligt nuförtiden, alltifrån att måla till foto o sånt. :)Har en egen webshop med som jag planerar öppna denna vecka. :D Roligt att du planerar att börja sy barnkläder, ser fram emot att se resultat! :D

Ja, träffa mig kan man absolut göra! :) Jag finns tillgänglig dygnet runt typ, så vi skulle absolut kunna hitta på någonting snart :D När kan du? Har läst igenom nästan hela din blogg, så kul att se vad du har för dig. :D Och grattis till Pontus på hans stora dag, ska själv fira Flisan på torsdag. :) Blir jordgubbstårta då som jag ska göra själv. :D Kram!

2010-07-20 @ 20:56:28
URL: http://jessicasdagbok.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0