Flummigt????

Rätt så nöjd med dagen. Har nu avklarat en tripp till bibiloteket vilket resulterade till en ny kod till deras webbplats, vilket jag känner att jag är i extremt behov av nu när jag har börjat låna böcker igen. Lånade även om en bok som jag inte hann läsa ut, så nu blir det till att storläsa resten av sommaren.

Fick även mitt lönebesked idag så känns ganska så skönt att veta att min lön betalas ut imorgon. Att vara vikarie innebär mer lön än vad JP erbjuder kan jag gott säga. Så nu blir det till att fylla i den andra lönelappen också så jag får ut den lönen också så småningom.

Detta blev ett väldigt flummigt inlägg ser jag nu och tror det är bättre att sätta punkt här och lägga upp ett annat inlägg med en smula mer tanke bakom än detta. Det får bli så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0