I hög tid att sova

Nu har vi kommit hem, lagat mat och gjort i ordning oss för att dra oss tillbaka så att säga. Idag har jag verkligen jobbat på riktigt ordentligt. Men jag hann också med att träffa Linda en snabbis. Var trevligt att träffa henne igen, första gången i år faktiskt. Vi åt glass och pratade om allt mellan himmel och jord precis som vi brukar. Härligt!

Nu har jag gjort i ordning i princip allt som jag ska med jobben. Tänkte fixa till bilderna som jag tog på David och hans arbetskamrat så att de är precis som Divid vill ha dem imorgonbitti. Sen ska jag träffa Evelina. Är så härligt att träffa alla igen som man så sällan ser och kan återuppta gamla minnen och sådant. Det är synd att man inte har träffats mer.

Har fixat i ordning Davids matlådor tills imorgon. Passade glatt på att snika åt mig en liten låda själv. Menar tre riktigt stora lådor räcker väl till honom.

Slänger upp en utav bilderna som jag tog på Divid. Oredigerad och i princip direkt från kameran. Jag gillade resultatet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0