JP- reporter

Jag ser verkligen fram emot torsdagen. Då kommer nämligen en sida i JP ut som jag har gjort i princip allt på; En stor artikel, krönika, enkät samt lite annat. :)

Hoppas verkligen på ett bra resultat vilket jag tror att det blir! Nu hoppas jag verkligen på att det inte blir så mycket klagomål på jobbet. Men det vet man ju aldrig.

Kanske borde man ta och skriva ut lite betyg så jag kan fortsätta söka jobb nu då. Vore gött att testa på något nytt nu. Men vi får la se hur det går. Får ju inte alltid den bästa lönen på jp men det är ju en bra merit. Har ju i alla fall stannat där ett år.

Skriva ut betyg, sen kanske lite korsord?

Kommentarer
Postat av: mamma

Jp-sidan blev ju topp! Var stolt!

2010-07-12 @ 11:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0