Konstig dag detta kommer att bli.

Hejsan.

Imorses när David och jag vaknade fick jag veta att han hade drömt om det som jag skrev på bloggen om igår. Ni vet om han och Daniel. Lite lustigt men ändå roligt dock så fick jag veta att han var glad över att vakna och inse att det bara var en dröm. Tur för mig det, behöver ju då inte oroa mig för att Eklund ska ta David från mig. haha!

Har precis varit och jobbat och så kommer resten av dagen också se ut. På sätt och vis lite tråkigt att jobba bort en sån här fin dag men och andra sidan, money money money. Har lite grejer att göra till JP som kommer ut nästa torsdag. Men jag ska även, äntligen fota David och hans kollegor. Hoppas att allt blir bra nu. Skulle gärna vilja ha helgen fri för en gångs skull.

Ser fram emot hur resten av sommaren kommer att se ut men jag hoppas på att kunna ta en eller ett par veckor ledigt när David har ledigt. Men det får vi allt se! Tar inte ut något i förskott.

Igår firade vi även att mamma och pappa har varit gifta i 20 år. Vi åt exotiskplanka med quornfiléer (för oss vegetarianer och kyckling för de övriga). Vi gav även Pontus en provbit av quornfiléerna efter mycket protest. Men efter han hade smakat på den utropade han: "Det smakar ju precis som kyckling, jätte gott!!! Mamma det smakar ju precis som kyckling, det ÄR jätte gott!" Hahah. Hade aldrig förväntat mig att han skulle gilla det. Trodde faktiskt att han skulle spotta ut det och säga att det var äckligt oavsett vad han egentligen tyckte eftersom han hade bestämt sig redan innan att han inte tyckte om det. Men så var inte fallet.

Till efterrätt blev det snickerskaka som var också jätte god. Grönt te drack vi till. Jag hade en jätte mysig kväll och det var länge sedan jag tog mig tiden till att umgås med min familj. Var verkligen i behov nu och det var skönt att ta sig tiden. Jag tror säkert att David också hade det jätte trevligt.

Men nu ska jag återgå till jobbandet!

Hörs senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0