Långpromenad i fin fina vädret

Hejsan,

Igår blev det att ge sig iväg på en långpromenad. Jag och Emma var ute och gick i Mullsjö som avslutades med en runda på elljusspåret där vi fick sällskap av orm, blinningar och två grodor. Jag är allvarlig! Hade ett flertal blinningbett när jag kom hem i knävecken, alltså det gör så sjukt ont så att det inte finns. Men både jag och Emma kände oss nöjda efter den två timmarlånga promenaden. Vi gick väl nästan en mil, härligt!

Sen blev det stök i köket. Jag och mamma bestämde oss för att fixa i ordning den där efterlängtade rabarber och jordgubbspajen samt ha hemgjord glass till det. Tro det eller ej så lyckades vi få ihop ett ganska så nyttigt fika i slutändan. Tänkte faktiskt lägga upp recept på en lite nyttigare variant av efterrättspaj för er som vill pröva.

På kvällen blev det möte på JP där vi fick träffa de som hade blivit nyanställda. Härligt gäng verkar det vara! Men sen bar det hem till David. Vi hade en supermysig kväll som alltid. Älskar honom så! Jag känner på mig att resten av sommaren kommer bli lika bra som den har varit hittills!

Ikväll blir det diggiloo med familjen och pojkvännen i Hok. Kommer bli så himla gött. Håller tummarna på det blir soligt och en supernice kväll.

Hörs!

Kommentarer
Postat av: David

Spännande paj o glass :) Kommer bli kul i kväll! Du är underbar älskling, älskar dig så <3

2010-07-09 @ 11:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0